Translate

Belangrijke Mededeling

Belangrijke Mededeling


Mede door dit soort reacties heb ik besloten dat ik het blog niet meer openbaar houd.

Ik heb met alleen positieve intenties en bedoelingen deze blog opgezet om te kunnen dienen als platform voor achtergrond informatie, persoonlijke verhalen en mogelijkheden om kennis op te doen en of op te frissen.

En natuurlijk zijn er een hoop verbeter punten, die probeer ik dan ook aandacht aan te besteden.

Maar reacties zoals bovenstaande, welke niet de eerste was van deze, daar kan ik niks mee.

Ik probeer op allerhande manieren interessante informatie te plaatsen op dit platform.

dit kunnen persoonlijke verhalen zijn, eigen gemaakte interactieve leermodulen, maar vooral ook informatie van anderen (waarbij ik dit ook vermeld, en ook de bron vermeld).

Ik heb deze blog niet opgericht voor mijn eigen EGO en of lof voor mij, maar puur omdat ik een passie heb voor de acute zorg en ik vindt dat nieuwe inzichten voor een ieder beschikbaar moet zijn,

hierdoor heb ik aardig wat Engelstalige onderzoeken in het nederlands vertaald, zodat het toegankelijker wordt.

Maar goed er zullen altijd mensen blijven die graag aan de zijkant de initiatieven van anderen liever neersabelen, dan gezamenlijk iets nog mooiers te maken.

Vanaf 1 mei 2018 zal het E-Learning deel van de  Blog niet langer meer openbaar zijn, de persoonlijke verhalen wel

Mocht je toch interesse hebben om deze E-Learning te kunnen blijven zien, dan nodig ik je uit om een email te sturen naar martienstrik@hotmail.com

dan zal ik zorgen dat je toegang blijft houden

Ik vind het jammer dat het zo moet gaan, maar ik heb liever een aantal waarvan ik weet die het appreciëren, dan kritiek om het kritiek geven.

Martien

Geen opmerkingen