Translate

Persoonlijke blog: Nog nooit ben ik zo snel de trap op gevlogen

Nog nooit ben ik zo snel de trap op gevlogen


Onze jonge zoon was niet lekker en grieperig, koortsig brachten we hem naar zijn bed, omdat hij niet lekker was kwam hij in de nacht naar onze slaapkamer
dat mocht hij van ons, onze kinderen mogen altijd naar ons komen als er echt iets is

omdat we toen nog vrij klein woonde, ging in op de bank beneden slapen

Plots werd ik wakker gemaakt door mijn vrouw, die angstig riep dat het niet goed ging met onze zoon, dus ondanks mijn honderd plus kilo gewicht, bleek ik letterlijk over de salon tafel te zijn gesprongen en was ik zo boven

Daar lag mijn kleine vriend, te stuipen in bed, wat een eng gezicht, maar gelijk als in deze blog
schakelde ik over van vader naar professional en mijn eerste gedachte was dat hij in een koorts stuip zat (gezien zijn leeftijd en zijn hoge koorts)

dus we hebben hem direct onder de lauwe douche gezet, zoals de foto, stond ik ook met hem

maar hoewel baby's en kinderen relatief snel uit een koortsstuip komen bleef onze zoon in zijn aanval, zo lang zelfs dat we uiteindelijk met de ambulance naar het ziekenhuis moesten gaan

Hier kregen wij uiteindelijk de diagnose epilepsie

dat was enorm schrikken, maar helaas kwamen er nog zwaardere en moeilijkere tijden aan

daar binnenkort meer over

in deze blog, beschrijf ik een hele bijzondere ervaring

namelijk de intuïtie als vader , waardoor ik het leven van mijn zoon kon redden

Geen opmerkingen