Translate

E BOOK

Mijn eerste boek

Lang heb ik gedacht om een eigen boek te schrijven, maar waar moet ik over schrijven?  

Over mijn ervaringen eerst als chauffeur van de huisartsenpost, later op de Mobiele Intensive Care Unit en als ambulancechauffeur.   

Over mijn keuze om mijn droom om als ambulanceverpleegkundige te kunnen gaan werken, te blijven volgen.

Waardoor ik dus op latere leeftijd de verpleegkundige opleiding ben gaan volgen en wij als gezin zelfs in België zijn gaan wonen. 





Waar ik kwam te werken op de spoedeisende hulp en binnen de ambulancezorg in België (tijdens o.a. de aanslag in Zaventem).  En waar ik mogelijkheid kreeg de opleiding tot spoedeisende hulp/intensive care verpleegkundige te gaan volgen.                                                                       

Of juist de indrukwekkende ervaringen die ik opgedaan heb als gediplomeerd verpleegkundige (in opleiding tot spoedeisende hulp/intensive care) op de spoedeisende hulp, de (zorg) ambulance en of de evenementenhulpverlening in Nederland en uiteindelijk in België.


Of zou het juist goed zijn om mijn eigen leergierigheid om te zetten in behapbare en begrijpbare samenvattingen, zodat anderen dit zouden kunnen gebruiken om de eigen kennis uit te kunnen breiden en of op te frissen.

Aan de andere kant zou ik ook kunnen schrijven over mijn persoonlijke weg vol drempels,teleurstellingen, tegenwerking en onbegrip. Het niet begrepen worden als man in de zorg, mijn uiterlijk wat me ooit de vergelijking gaf als motorbende lid en mijn weigering af te wijken van mijn eigen standaard van zorg.

"De lange weg van vallen en opstaan,
 maar nooit concessies doen aan je droom "

Ik heb dus besloten om het te combineren. 

Mijn E-Book is een combinatie van zowel persoonlijke verhalen en achtergrond - en studie - informatie, waar indien mogelijk de koppeling wordt gemaakt tussen bijv. ziektebeelden uit persoonlijke ervaringen en de achtergrond van deze ziektebeelden als studiemateriaal.




Daarbij krijgt u, wanneer u het E-Book besteld, een drietal zakkaartjes (t.w.v. naar keuze. Hier kunt u bekijken uit welke zakkaartjes u kunt kiezen



De komende week zullen er nog een aantal zakkaartjes bij worden geplaatst, waar u uit kunt kiezen


Hier vindt u diverse previews van een aantal persoonlijke verhalen die in het boek worden beschreven:





Geen opmerkingen